Penglipurlara

07 February 2010

Secangkir Cawan, bererti Kawan..

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Setelah aku hidup selama 25 tahun dimuka bumi ini berbagai2 karenah, pengalaman, gelak tawa, sedu sedan,dan berbagai liku2 hidup telah aku lalui. Aku rasakan kehidupan kita didunia ini ada sebab terjadinya sesuatu dan ada sebab mengapa kita tidak menjadi seperti yang kita mahukan. Apapun, kita hanya mampu dan harus bersyukur. Setelah dibilang dikira disempoakan, sudah lebih 3 bulan aku memulakan hidup baru... terima kasih kepada:

Bini A.K.I ....kerana memberikan tunjuk ajar seperti kakak (ko tua sket dari aku) kepada aku, dari tak tahu apa2pun sampai aku rasakan aku boleh berdiri dan belajar sendiri. Kepada Rakan Baik ku .... (ko tak taruh lagi name glamour kan n jadi follower) terima kasih juga kerana kau sudi temankan aku kemana pun aku pergi, apapun keputusan aku buat ko support. Untuk pengetahuan kau aku amat menghargai persahabatan kita. Belang siBelangkas... walaupun kita sering bergaduh, bergurau yang agak kasar(siap main atuk2 lagi), ko juga sahabatku, membantu n menghiburkan aku. Bro Costa....(apesal ko xjadi follower lg nie), muke ganas, badan tegap, bile jejalan mcm bro2, tp ko pun lebih kurang cam aku gak kan, dalam hati ada taman, aku sentiasa menyupport ko. Ko ada aku, aku ada ko. Si Gadis Ayu... (senyap jek) jgn salah anggap dgn die nie. Diam2 ubi, kekadang bile semua xde, tinggal aku n die jek. Dier la tempat aku bermanja n bergurau.

For all my fren... because of you all, i want to start back all the chapters in my life.... With u all. Past is the past, know me well i will noe u all well. Happy frens n cheer up...

Thank You ... FRENS

No comments: