Penglipurlara

21 March 2010

Jatuh Cinta Lagi..

Sayang,

Dari mata turun ke hati. Dari mulut turun ke perut. Pepatah mudah mengambarkan betapa indahnya hubungan yang kita bina ini dari jun 2009. Tatakala pertama kali aku melihat mu, terus perut ku berdegup kencang. Kau lah segalanya untuk ku. Tiada lain selain engkau wahai cinta ku..

Walaupun tanpa sebarang ikatan kau sudah ku jawah sebanyak 5 kali, namun cinta ku pada mu tidak sesekali pernah pudar.Percayalah wahai sayang, kau la cinta ku. Aku berjanji, tidak sesekali akan menduakan mu ketika aku bertandang ke teratakmu di Perhentian Kuih Kampung, Ujong Pasir, Melaka.

Disaat bibirku kudekatkan ditubuhmu, rinduku terhadap aroma mu terus terubat. Ahhhhh...berdebar jantungku memikirkan apakah yang bakal terjadi seterusnya.

Alhamdulillah, hubungan jarak jauh kita ini direstui tunang ku y juga mengetahui betapa rindunya aku pada mu. Biarlah apa yang orang kata. Akan ku jaga hubungan kita sehingga berkekalan sampai bila-bila.

Kaulah cinta ku, kau lah sayang ku, kau lah bidadariku , kau lah...

asam pedas pari ku.


2 comments:

Anonymous said...

hahahahah~~~~giler seh......ade org itu sudah jatuh cinta dengan orang kampung ujong pasir~~~~wahahahaahahha

Mo5 said...

Adoi. Dah la aku pose!. Mane nak cari asam pedas untuk berbuke ni?