Penglipurlara

18 March 2010

5 Style Rambut Pilihan

1st Choice

Sesuai untuk mamat-mamat yang bekerjaya. Nampak kemas, segak dan kelihatan tegas dan sentiasa kelihatan seperti seorang lelaki yang 'funky'.







2nd Choice

Haa.. yang nie plak kelihatan seperti gigolo alaf baru. Sesuai untuk lelaki-lelaki yang berwajahkan 'jambu' BUT... memerlukan pemotongan rambut begini untuk menampak mereka kelihatan seperti 'nakal' sedikit.





3rd Choice

Bagi jejaka-jejaka yang tgh frust menonggeng or masih mengharap sesuatu yang tidak akan datang dalam hidup mereka, aku suggestkan rambut ini. Time-time camnie, muka lu all mmg tahap sebek nyer TP... rambut juga memainkan peranan supaya anda seorg yang masih mempunyai pendirian dan masih mampu berdiri dikaki sendiri. "Broken Heart dun have to die"



4th Choice

Untuk lelaki yang berpewatakan serius, rambut style ini amat sesuai untuk hidup anda. Walaupun orang luar akan mengatakan anda seorang yang serius, namun disebalik keseriusan muka anda itu, disini rambut masih memainkan peranan yang amat penting. Aku yakin gadis-gadis diluar sana akan sibuk berkata-kata kepada anda " that guy cool la, muke serius tp... mesti die masih lagi nak 'main-main'"



5th Choice

Inilah gaya rambut yang paling menyerlah, amat sesuai untuk lelaki yang dipanggil 'metro sexual'. Dengan mempunyai rupa paras yang menghairahkan. ke'smart'an rambut anda menambahkan lagi gelora dihati wanita. Cuba bayangkan anda berada ditepi pantai dengan memakai sleeveless(btol x eja?) dan rambut anda mengurai ditiup angin.

2 comments:

rizki abu said...

kalau mcm org2 y xde rambut sangat camne?

Anonymous said...

aku suka no 4.
misteri,serious,ego,selfish
seksi beb.hakhakhak

err...aku tak TERgelora pun tengok
joe jonas tu..hakhakhak